Räddningstjänst, ambulans och polis larmades till en väg i närheten av Västkustbanan strax norr om Landskrona vid 19.15 på torsdagen.
En man i 20-årsåldern fick en elstöt och fick föras till sjukhus efter att han, enligt egen utsago, åkt på ett tåg från Helsingborg på torsdagen. Hans skador beskrivs som lindriga, uppger Region Skåne.