En bil med husvagn körde i eftermiddags in i mitträcket på E4 i höjd med Hög.
Trots skadorna fortsatte färden – och cirka 50 meter av mitträcket revs ner.
Färden fortsatte sedan någon kilometer innan det tog stopp.
När polisen ryckte ut och fick kontakt med föraren, en kvinna i 40-årsåldern, visade det sig att hon inte hade behörighet att köra med husvagn bakom bilen.
Hon misstänks nu för olovlig körning. Hela ekipaget behövde bärgas från platsen.
Polisen uppmanar nu alla sommarresenärer att ta reda på vad som gäller för att köra med husvagn.
"Inför sommarens husvagnssemester är det viktigt att tänka på att vanligt B-körkort inte räcker för alla typer av husvagnar.Kontrollera vilka behörighetsregler som gäller för bilens och husvagnens gemensamma totalvikt innan du ger dig ut i trafiken", skriver myndigheten.