Wimbledon drar i gång måndagen den 29 juni och med bara fyra dagar kvar missade den brittiska stjärnan Emma Raducanu sitt träningspass, rapporterar bland annat The Daily Mail.
Under torsdagen skulle hon träna på Aorangi, som platsen för Wimbledons träningsbanor heter, men hon dök aldrig upp. Frånvaron kom dagen efter att tennissajten Clay rapporterade att Raducanu bar en ortopedisk sko när hon lämnade träningsbanorna.
Enligt Daily Mail har Storbritanniens högst rankade damspelare en känning, men tidningen skriver att den ortopediska skon tyder på något värre.
Det återstår att se hur Emma Raducanus status är när den anrika grästurneringen börjar i London på måndag.