Amanda Lind (MP): ”Vi är väldigt beroende av fossila bränslen”
Amanda Lind (MP) intervjuas på Di:s scen i Almedalen.
Läs hela artikeln hos Dagens Industri →Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.