Trafikolycka utanför Stenungsund – fyra till sjukhus
Fyra personer har först till sjukhus efter en trafikolycka på E6 vid Jörlandamotet utanför Stenungsund.
Enligt räddningstjänsten var två personbilar inblandade i olyckan som skedde vid halv två på torsdagseftermiddagen.
På grund av olyckan fick E6:an stängas av i södergående riktning. Klockan halv tre släpptes trafiken på som vanligt igen.
Enligt polisen är ingen livshotande skadad,
Så arbetar vi
SVT:s nyheter ska stå för saklighet och opartiskhet. Det vi publicerar ska vara sant och relevant. Vid akuta nyhetslägen kan det vara svårt att få alla fakta bekräftade, då ska vi berätta vad vi vet – och inte vet. Läs mer om hur vi arbetar.