En kvinna i 75-årsåldern i Landskrona misstänks för djurplågeri efter att hennes hund inte fått nödvändig veterinärvård. Hunden tvingades avlivas på plats och ärendet har nu överlämnats till åklagare. – Hade hunden fått vård i tid hade lidandet kunnat förkortas, säger polisens presstalesperson.
En kvinna i 75-årsåldern i Landskrona misstänks för djurplågeri efter att hennes hund inte fått nödvändig veterinärvård. Hunden tvingades avlivas på plats och ärendet har nu överlämnats till åklagare.
– Hade hunden fått vård i tid hade lidandet kunnat förkortas, säger polisens presstalesperson.
Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.