← Alla nyheter

Expressen Nöje · 3 dygn sedan Nöje

Peg Parnevik vill lämna Sverige

Peg Parnevik är född och uppvuxen i USA men lever just nu i Sverige.  För Nyheter24 berättar artisten att hon vill flytta tillbaka till USA.  – Hundra procent. 

Peg Parnevik, 30, är ute på turné och är en av artisterna i ”Allsång på Skansen”.

Men tv-profilen är också en av jurymedlemmarna i TV4:s ”Idol” och har sen tidigare varit med i sin familjs realityserie ”Parnevik”.

Peg Parnevik är uppvuxen med sin familj i Miami, USA, men har under den senaste tiden varit mest i Sverige.

Vill lämna Sverige

För Nyheter24 berättar artisten att hon känner sig mest amerikansk när hon är i Sverige. Men att det är tvärtom när hon är i USA.

– När jag är i USA – jättesvensk. Det är ju någon konstig grej. Simon Superti sa det innan: ”Man kan alltid höra dig”. Jag är the loud American, säger hon.

Dessutom berättar Peg Parnevik att hon har planer på att lämna Sverige.

– Hundra procent. Vi gör ju ”Idol” men tanken var inte ens att göra ”Idol” så här länge. Men det är så jävla kul. Annars så hundra procent. Jag vill ju flytta tillbaka. Det är på horisonten, säger artisten till Nyheter24.

Läs hela artikeln hos Expressen Nöje →

Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.