← Alla nyheter

Expressen Nöje · 3 dygn sedan Nöje

Lionel Richie sjuk på scen – avbröt konsert

Lionel Richie avbröt sin konsert i Saint Paul, Minnesota, USA på onsdagskvällen efter att ha blivit sjuk under framträdandet, enligt The Wrap .

Den 77-årige sångaren sade till publiken att han kände sig yr och mådde dåligt under den första timmen av konserten.

Under låten ”Dancing on the ceiling” satte han sig ner på scenen. Han spelade senare ”Three times a lady” vid pianot och meddelade sedan en oplanerad paus. Han återvände aldrig.

Konsertbesökare uppgav senare att bandmedlemmar meddelade att Richie inte mådde bra. Han har ännu inte kommenterat händelsen offentligt. Spelningen var premiären för hans gemensamma turné med Earth, Wind & Fire. Nästa konsert är planerad i Chicago på fredag, men det är ännu oklart om incidenten påverkar den spelningen.

Läs hela artikeln hos Expressen Nöje →

Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.