Sydkoreas största chiptillverkare vill ta in nästan 300 miljarder kronor i samband med en planerad dubbelnotering på Wall Street.
Chipbolaget vill ta in 290.000.000.000 – i dubbelnotering
Sydkoreas största chiptillverkare vill ta in nästan 300 miljarder kronor i samband med en planerad dubbelnotering på Wall Street.
Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.