Sydkoreas största bolag SK Hynix vill ta in motsvarande 290 miljarder kronor via nyemitterade aktier i samband med en planerad dubbelnotering på Wall Street. Det framgår av regulatoriska dokument, skriver CNBC.
Skapa ett konto för att ta del av artikeln
Artikeln är en del av vår exklusiva nyhetstjänst Marknadsnytt. Du får enkelt tillgång genom att skapa ett kostnadsfritt konto.
Hoppa till innehållet
Artikeln är en del av vår exklusiva nyhetstjänst Marknadsnytt. Du får enkelt tillgång genom att skapa ett kostnadsfritt konto.
Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.