På tisdagen hade ”Allsång på Skansen” premiär.
Då rev Thomas Stenström av sin kritiserade VM-låt ”Leva för alltid”.
Efter sitt uppträdande hämtar artisten andan samtidigt som programledaren Pernilla Wahlgren hyllar låten.
– Jag älskar den här låten, jag gör det. Den är så jäkla bra, säger hon i SVT.
Thomas Stenström håller med och berättar sen att hans fotbollsintresse är alldeles för stort.
– När det kommer till landslaget så påverkar det hela mitt mående.
Stenström berättar även att han kände att det var ett självmordsuppdrag när han fick frågan om att göra den officiella VM-låten.
– Men jag svarade ja direkt och det har varit det bästa jag gjort, det har varit den roligaste månaden i mitt liv sen den släpptes.
Uppmaningen till landslaget
Nu ska Thomas Stenström med till USA och heja på landslaget.
– Om typ 24 timmar så är jag där, säger han i sändning.
Då passar Pernilla Wahlgren på att skicka med en hälsning till landslaget – via Thomas Stenström.
– Hälsa att Bianca fortfarande är singel, säger Wahlgren och publiken skrattar.
– Det ska jag absolut göra, svarar Stenström.