Klockan 05.19 larmades räddningstjänst, polis och ambulans till en singelolycka med personbil, som hade inträffat i södergående riktning vid Hyby.
– Det är en personbil som har kört in i mitträcket, säger Cassandra Fridh, larm- och ledningsoperatör vid räddningstjänsten.
Föraren tog sig själv ur bilen innan räddningspersonalen kom fram. Skadeläget är okänt.
Under räddningsarbetet stängdes vägen av, men är nu öppen igen.
– Det är mycket skräp på vägen, säger Cassandra Fridh.
Inbäddat innehåll