Detta efter en vattenläcka på Styrsö.
Kössöbon CG Claesson reagerar på att Göteborgs stad inte kört ut någon vattentank till ön.
Vattenlöst på Kössö sedan lunch • Kritiken: Ingen vattentank ställs ut.
Detta efter en vattenläcka på Styrsö.
Kössöbon CG Claesson reagerar på att Göteborgs stad inte kört ut någon vattentank till ön.
Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.