En man har dött efter en olycka med en fyrhjuling i Ånge på midsommarafton. Larmet inkom klockan 14.14 på fredagen och han fördes till sjukhus med ambulanshelikopter. På tisdagen meddelade polisen att personen avlidit av sina skador. Enligt Sundsvalls tidning är det en man i 20-årsåldern.
Nu fortsätter polisens utredning om hur olyckan gick till.