Man i 20-årsåldern avliden efter fyrhjulingsolycka på midsommar i Ånge kommun
På midsommarafton rapporterade SVT om en fyrhjulingsolycka i Ånge. Under tisdagseftermiddagen bekräftar polisen att mannen har avlidit av sina skador.
Torps kyrka i Fränsta går ut med att man med anledning av olyckan kommer att hålla öppet under tisdagskvällen mellan 19-20.
Polisens utredning fortsätter för att ta reda på hur olyckan gått till.
Så arbetar vi
SVT:s nyheter ska stå för saklighet och opartiskhet. Det vi publicerar ska vara sant och relevant. Vid akuta nyhetslägen kan det vara svårt att få alla fakta bekräftade, då ska vi berätta vad vi vet – och inte vet. Läs mer om hur vi arbetar.