← Alla nyheter

Expressen · 4 dygn sedan Senaste

Ebba Busch om S-reaktionerna: ”Klart jag blir glad”

Trots upprepade S-flörtar understryker Ebba Busch att KD hör hemma på den ”blågula” sidan. Om S gillar förslag de lagt fram är det bara bra, menar hon. – Det är klart att jag blir glad när jag hör socialdemokrater säga att ”det där Ebba Busch sa, det är inte så dåligt”. Jag tar dem gärna en socialdemokrat i taget, säger hon på Almedalens scen.

Lyssna på hela avsnittet i spelaren nedan – eller ladda hem Expressens app för bättre upplevelse

Trots upprepade S-flörtar understryker Ebba Busch att KD hör hemma på den ”blågula” sidan.

Om S gillar förslag de lagt fram är det bara bra, menar hon.

– Det är klart att jag blir glad när jag hör socialdemokrater säga att ”det där Ebba Busch sa, det är inte så dåligt”. Jag tar dem gärna en socialdemokrat i taget, säger hon på Almedalens scen.

Läs hela artikeln hos Expressen →

Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.