Trots upprepade S-flörtar understryker Ebba Busch att KD hör hemma på den ”blågula” sidan. Om S gillar förslag de lagt fram är det bara bra, menar hon. – Det är klart att jag blir glad när jag hör socialdemokrater säga att ”det där Ebba Busch sa, det är inte så dåligt”. Jag tar dem gärna en socialdemokrat i taget, säger hon på Almedalens scen.
Lyssna på hela avsnittet i spelaren nedan – eller ladda hem Expressens app för bättre upplevelse
Trots upprepade S-flörtar understryker Ebba Busch att KD hör hemma på den ”blågula” sidan.
Om S gillar förslag de lagt fram är det bara bra, menar hon.
– Det är klart att jag blir glad när jag hör socialdemokrater säga att ”det där Ebba Busch sa, det är inte så dåligt”. Jag tar dem gärna en socialdemokrat i taget, säger hon på Almedalens scen.
Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.