Sverigedemokraterna i Malmö sänder varje vecka närradio under namnet ”SD Malmö”, ett program som också sänds som podd. Loggan är en porträttbild av Magnus Olsson, toppkandidat i Malmö, heltidspolitiker sedan 2010 och ledamot i SD:s partistyrelse.
I SD Malmös podd kallas Carl Bildt, Magdalena Andersson och andra namngivna ex-ministrar för ”förrädare”.
De anklagas för att ligga bakom ett folkutbyte som kommer att leda till den västerländska civilisationens undergång.
Programledaren, som är SD:s kommunikatör, säger också att förrädare förr i tiden hade förvisats – eller avrättats.