Foto: Privat
Efter kärleken i tv – Nathalie och Rasmus väntar barn
Programledare Linda Lindorff: ”Svimmar”
・Uppdaterad:
Nathalie Basiri hittade kärleken i bonden Rasmus Helge i den senaste säsongen av ”Bonde söker fru”.
Nu ska hon bli mamma.
”Det kom så naturligt och kändes som en självklarhet när jag träffade Rasmus”, skriver hon i ett sms.
Det är på Instagram som den tidigare brevskrivaren från säsong tjugo av ”Bonde söker fru” avslöjar att hon är gravid.
”För ett år sedan idag valde vi varandra. Och nu väntar vi på någon som är hälften Nathalie och hälften Rasmus. Ord kan inte beskriva hur detta känns, det är obeskrivligt”, står det i inlägget.
Foto: TV4
I kommentarsfältet skriver programledare Linda Lindorff att hon svimmar av lycka.
”Ni två fann varandra och det var så tydligt att det skulle bli just ni, det var meningen. Ni är perfekta för varandra och man ser hur otroligt lyckliga ni är. Nu blir ni familj och en dröm är uppfylld”, skriver programledaren.
”Nu vill jag inget hellre än att bli mamma”
För TV4 Nyheterna berättar Nathalie Basiri att paret ännu inte vet barnets kön och att namnet får avgöras av vem som ”gömmer sig där inne”. Drömmen om att bli mamma har dock inte alltid varit självklar för henne.
”Men det kom så naturligt och som en självklarhet när jag träffade Rasmus. Och nu vill jag inget hellre än att bli mamma och är så glad att det är Rasmus jag får dela detta med”, skriver hon.
Första gången brevskrivaren träffade Rasmus Helge under inspelningen skrev hon direkt till sin bästa tjejkompis att hon ”hittat han”.
”Så det säger nog en del. Det kändes direkt att det va rätt”.
Foto: Privat