Spaniens högsta domstol dömde på måndagen två personer till stränga straff för sina roller i bedrägerier under coronapandemin. Förre transportministern José Luis Abalos fick 24 års fängelse och hans rådgivare Koldo García 19 år.
Läs i 3 månader
för 9 kr!
Följ vår valbevakning – navigera med kunskap. DN +Allt, 9 kr för 3 månader. Därefter 249 kr/mån. Ingen bindningstid.
Det här ingår i DN +Allt
Läs i 3 månader
för 9 kr!
Ditt erbjudande
+Allt
Följ vår valbevakning – navigera med kunskap. DN +Allt, 9 kr för 3 månader. Därefter 249 kr/mån. Ingen bindningstid.