Tre personer släppta efter balkongfallet i Strängnäs
Tre personer anhölls i samband med att en man dött efter att ha fallit från en balkong i Strängnäs. Nu har samtliga släppts, det rapporterar Eskilstuna-Kuriren.
Det var vid fyra-tiden på morgonen under midsommaraftonen som polisen fick in ett larm om att en man hittats död i centrala Strängnäs.
Enligt polisen ska mannen ha fallit från en balkong.
Polisen rubricerade då händelsen som vållande till annans död. Tre personer greps i anslutning till händelsen.
Samtliga har nu släppts.
Alla tre är dock skäligen misstänkta för brottet, uppger tidningen.
Så arbetar vi
SVT:s nyheter ska stå för saklighet och opartiskhet. Det vi publicerar ska vara sant och relevant. Vid akuta nyhetslägen kan det vara svårt att få alla fakta bekräftade, då ska vi berätta vad vi vet – och inte vet. Läs mer om hur vi arbetar.