← Alla nyheter
Dagens Nyheter
·
4 dygn sedan
Senaste
Amanda Lind: ”Går att vara miljöpartist och hata papperssugrör”
Är det verkligen en bra idé att sänka rösträttsåldern till 16 år? Hur kan den enskilda individen känna hopp genom klimatkrisen? Och vore det inte skönt att vara ensam ledare för Miljöpartiet? Amanda Lind, Miljöpartiets ena språkrör, gästar Edvin Törnblom i DN:s intervjuserie inför valet.
Är det verkligen en bra idé att sänka rösträttsåldern till 16 år? Hur kan den enskilda individen känna hopp genom klimatkrisen? Och vore det inte skönt att vara ensam ledare för Miljöpartiet?
Amanda Lind, Miljöpartiets ena språkrör, gästar Edvin Törnblom i DN:s intervjuserie inför valet.
Läs hela artikeln hos Dagens Nyheter →
Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.