Två ungdomar till sjukhus efter brand
Foto: Joakim Eriksson/ Agena foto
En ”våldsam” brand uppstod i en villa i Svenljunga natten mot söndag, enligt polisen.
När polis och räddningstjänst anlände till platsen kunde man konstatera att huset var helt övertänt.
Två personer i 18-årsåldern har förts till sjukhus med ambulans. Skadeläget är okänt.
En förundersökning om mordbrand har inletts.