HOUSTON. Det är en sak att förlora.
Det är något annat att bli förödmjukad.
Och det är något helt nytt för oss svenskar att skämma ut sig fullständigt när hela världen tittar på.
Läs Erik Nivas krönika efter Sveriges storförlust mot Nederländerna i VM i Plus.