Det är i TV4:s uppsnack i Bollklubben som Bosse Andersson är en av gästerna. Djurgårdens förre sportchef låtsas sova och bli väckt när han först dyker upp i rutan.
– Fan vad de har snackat om laguttagningen. Jag är så trött på det här. Benjamin Nygren eller Lucas Bergvall, vad fan är skillnaden? Vi vinner med 5–1. Jag orkar inte höra Axén och Lundh sitta och snacka. ”Super-Bosse” är i skärgården, för helvete, säger Andersson i sändningen.
Han är på Lidö i Stockholms skärgård och berättar att han har en bra känsla inför matchen. En bit in i sin medverkan i live-tv tar sig Andersson ner till en samlingsplats där han kommer titta på matchen tillsammans med många andra.
Ljudet är skakigt, men Bosse Andersson syns ropa och heja ihop med de övriga innan han tar av sig sin signerade Sverige-tröja och visar upp bringan. Där bryts Bosses medverkan tvärt.
Sverige–Nederländerna har avspark 19.00.