← Alla nyheter

Sydsvenskan · 1 dygn sedan Lokalt

Hon förlorade bröstvårtorna när hon tog ut implantaten: ”Känner mig stympad”

Sara Nilsson bestämde sig för att ta ut sina bröstimplantat, något som blir allt vanligare. Men efter en operation på en klinik i Malmö förlorade hon sina bröstvårtor. – Nu känner jag mig stympad. Det går inte en timme utan att jag tänker på mina bröst, säger Sara Nilsson.

Implantaten skulle ut ur kroppen. Och de skulle ut så fort som möjligt.

Sara Nilsson bestämde sig för att ta ut sina bröstimplantat, något som blir allt vanligare. Men efter en operation på en klinik i Malmö förlorade hon sina bröstvårtor.

– Nu känner jag mig stympad. Det går inte en timme utan att jag tänker på mina bröst, säger Sara Nilsson.

Läs hela artikeln hos Sydsvenskan →

📡 Läs samma nyhet hos 2 källor

Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.