Supergirl
Stålmannen som teodicéproblem: om superhjälten är god och i princip allsmäktig tack vare sina förmågor, hur kan då ondska finnas?
Stålmannen som teodicéproblem: om superhjälten är god och i princip allsmäktig tack vare sina förmågor, hur kan då ondska finnas?