Det är Diamond League-tävling i Paris den här helgen.
Svenska världsstjärnan Mondo Duplantis är förstås på plats, men för en gångs skull har han stavhoppande hamnat i skymundan för en annan idrott.
Franska pressen ville mest fråga honom om den kommande VM-fajten mellan Frankrike och Sverige på tisdag.
Pessimism? Nej
Många är förstås pessimistiska om Blågults chanser mot de franska världsstjärnorna. Inte Duplantis.
– Jag tror att Sverige vinner med 3–1. Jag tror att vi vinner mot Frankrike, säger han till L’Equipe.
26-åringen är optimistisk och ser goda tecken i det svenska laget efter krysset mot Japan.
– De håller på att hitta rytmen. Sverige har många otroliga spelare.
Duplantis: ”Lite rädd”
Den franske tv-reportern gav sig dock inte.
Är du inte rädd för Kylian Mbappé?
Det fick Duplantis ändå tillstå.
– Haha. Lite rädd, säger han och garvar.
Duplantis tog också chansen att smickra fransmännen lite genom att prata om OS-guldet i Paris 2024.
– Den här staden betyder mycket för mig. Jag upplevde den största tävlingen i mitt liv här. Varje gång jag kör förbi Stade de France på väg till Paris, vilket jag ofta gör med min fru, så har svårt att att tro att den där olympiska natten verkligen inträffade!