← Alla nyheter

SVT Nyheter · 2 tim sedan Lokalt

Larm om olycka: Buss ska ha kört in i bro i Norrköping

En tvåvåningsbuss var involverad i en olycka vid en bro i Norrköping under söndagseftermiddagen. Ingen person skadades.

Larm om olycka: Buss ska ha kört in i bro i Norrköping

Enligt räddningstjänst ska en tvåvåningsbuss ha kört in i en bro i Norrköping under söndagseftermiddagen. Ingen person uppges skadad.

Olyckan ska ha inträffat strax efter klockan 15, uppger SOS Alarm. Samtliga ombord ska vara ute ur bussen. Ingen person kom till skada och räddningstjänst lämnade platsen ganska omgående.

Hur olyckan gick till är ännu okänt.

Texten uppdateras.

Så arbetar vi

SVT:s nyheter ska stå för saklighet och opartiskhet. Det vi publicerar ska vara sant och relevant. Vid akuta nyhetslägen kan det vara svårt att få alla fakta bekräftade, då ska vi berätta vad vi vet – och inte vet. Läs mer om hur vi arbetar.

Läs hela artikeln hos SVT Nyheter →

📡 Läs samma nyhet hos 2 källor

Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.