Larm om olycka: Buss ska ha kört in i bro i Norrköping
Enligt räddningstjänst ska en tvåvåningsbuss ha kört in i en bro i Norrköping under söndagseftermiddagen. Ingen person uppges skadad.
Olyckan ska ha inträffat strax efter klockan 15, uppger SOS Alarm. Samtliga ombord ska vara ute ur bussen. Ingen person kom till skada och räddningstjänst lämnade platsen ganska omgående.
Hur olyckan gick till är ännu okänt.
Texten uppdateras.
Så arbetar vi
SVT:s nyheter ska stå för saklighet och opartiskhet. Det vi publicerar ska vara sant och relevant. Vid akuta nyhetslägen kan det vara svårt att få alla fakta bekräftade, då ska vi berätta vad vi vet – och inte vet. Läs mer om hur vi arbetar.