Vid klockan 18.45 på lördagen larmades räddningstjänsten till en krock på Eskilsbyvägen i Härryda kommun.
Två motorcyklister hade fått sladd och kört in i en personbil. Efter det gled motorcyklisterna av vägen och blev påkörda av en annan bilist.
– Vi sanerar vägen och bistår sjukvården, säger Åsa Opperud, larm- och ledningsoperatör på räddningstjänsten.
Initialt uppgav räddningstjänsten att det var tre motorcyklar och en personbil som var inblandade i olyckan. Senare bekräftade de att det handlade om två motorcyklar och två personbilar.
Räddningstjänsten, ambulans och polis ryckte ut till platsen. En ambulanshelikopter tog med sig två skadade personer till sjukhuset, men skadeläget är oklart.
Vägen stängdes av under räddningsarbetet. Polisen har upprättat en anmälan om vårdslöshet i trafik.