Motorcykelolycka i Härryda – skadade till sjukhus
Publicerad 20.27
Två motorcyklister och två bilister är inblandade i en olycka i Härryda, skriver polisen på sin sajt.
De två personer som färdats på motorcykel uppges ha fått sladd och kört in i en personbil. Därefter har de glidit vidare på vägen och blivit påkörda av en annan bilist.
De skadade har förts med ambulanshelikopter till sjukhus.
Larmet inkom vid 18.45-tiden.
Polisen utreder händelsen som vårdslöshet i trafik.