← Alla nyheter

Expressen Nöje · 22 tim sedan Nöje

Zara Larssons ord om musikvideon med Shakira: ”Inte så bra”

Megastjärnan Shakira gästar Zara Larsson i låten ”Eurosummer”. De två spelade in en musikvideo till hiten – men den släpptes aldrig. Nu förklarar Larsson varför. – Den blev inte särskilt bra, säger hon i brittiska radiokanalen Capital FM .

Storstjärnor som Robyn, Tyla, PinkPantheress och Shakira gästar Zara Larsson på hennes album ”Girls trip”.

Den sistnämna medverkar i låten ”Euro summer”.

Amerikanska sajten Just Jarred skrev att Zara och Shakira spelade in en musikvideo i Miami i april. Efter det har det spekulerats varför det inte har kommit någon video.

När Zara Larsson är med i den brittiska radiokanalen Capital FM avslöjar hon att hon har spelat in en musikvideo till låten med Shakira.

Blev inte tillräckligt bra

Men den höll inte måttet för att släppas.

– Den blev inte särskilt bra. Och jag tror inte att det är någons fel. Jag vet att det inte är någons fel, säger Zara Larsson och hyllar sedan Shakira.

– Hon är en megaikon. En legend. Jag är verkligen väldigt hedrad att jag har med henne på ”Girls trip”. Och jag tycker att hon förtjänar en väldigt, väldigt bra video att vara med i.

Nära att videon släpptes

Larsson berättar dock att hon var väldigt nära att släppa videon.

– Jag ville inte släppa den för att mata mitt eget ego och vara så ”Jag har en video med Shakira”, även om jag var väldigt nära att göra det. Jag bara kände, ”vi kan göra något fantastiskt”.

Trots dissen mot den inspelade videon lever hoppet om en musikvideo för låten i framtiden.

– Jag har fortfarande stora drömmar och förhoppningar för framtiden, att vi kan göra någonting i videolandet för denna låten, och jag älskar ”Eurosummer”.

Läs hela artikeln hos Expressen Nöje →

📡 Läs samma nyhet hos 2 källor

Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.