Två till sjukhus efter krock mellan motorcyklar i Kalmar
Två motorcyklar kolliderade på lördagen på E22 i höjd med trafikplats Kalmar södra. Enligt polisen är två män förda med ambulans till sjukhus.
Larmet om olyckan kom klockan 15.39. Det är ännu oklart vad som ligger bakom den.
De drabbade männen är i 25- respektive 30-årsåldern. Det finns i nuläget ingen information om skadeläget.
Andra trafikanter kunde efter olyckan ta sig förbi olycksplatsen med sänkt hastighet.
Så arbetar vi
SVT:s nyheter ska stå för saklighet och opartiskhet. Det vi publicerar ska vara sant och relevant. Vid akuta nyhetslägen kan det vara svårt att få alla fakta bekräftade, då ska vi berätta vad vi vet – och inte vet. Läs mer om hur vi arbetar.