← Alla nyheter

Aftonbladet Nöje · 1 dygn sedan Nöje

Zara Larsson om musikvideon med Shakira: ”Blev inte så bra”

Efter låtsamarbetet

Zara Larsson om musikvideon med Shakira: ”Blev inte så bra”

Superstjärnan avslöjar

Publicerad 13.12

I låten ”Eurosummer” får Zara Larsson sällskap av Shakira.

Nu avslöjar Larsson att de spelade in en musikvideo ihop – men att den aldrig publicerades för att den inte höll måttet.

– Den blev inte så bra, säger Zara Larsson på den brittiska radiokanalen Capital FM.

”Eurosummer” är det sjätte spåret på Zara Larssons album ”Midnight sun: Girls trip”, som gästas av flera världsartister.

På radiokanalen Capital FM berättar nu Larsson att hon ”älskar” låten hon gjort med Shakira, men att musikvideon inte riktigt blev som hon hade tänkt sig.

– Den blev inte så bra. Och jag tror inte att det är någons fel – jag vet att det inte är någons fel. Hon är en megaikon. En legend, säger Zara Larsson.

Den svenska superstjärnan går inte in på några detaljer kring varför hon är missnöjd med resultatet. Hon kände helt enkelt att den inte höll måttet och förklarar att hon tycker att Shakira förtjänar en ”riktigt bra” musikvideo.

”Ville inte bara släppa den för att mata mitt ego”

– Jag ville inte bara släppa den för att mata mitt ego och kunna säga: ”Jag har en video med Shakira”, även om jag var väldigt nära att göra det, säger Larsson.

Zara Larsson avslöjar inte om stjärnduon kommer att ge sig på ett nytt försök. Däremot säger hon att hon är ”otroligt hedrad” över att få ha med Shakira på albumet.

”Midnight Sun: Girls Trip” släpptes i maj och är ett nysläpp av Zara Larssons tidigare album ”Midnight Sun”. På skivan finns även namn som Robyn, Pink Pantheress och Madison Beer.

Läs hela artikeln hos Aftonbladet Nöje →

📡 Läs samma nyhet hos 2 källor

Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.