← Alla nyheter

Helsingborgs Dagblad · 1 dygn sedan Lokalt

De jobbar i kokheta värmen: ”Blir säkert 50–60 grader här inne”

Solen steker över Helsingborg och värmen är påtaglig. När temperaturen stiger gäller det att hitta sätt att klara arbetsdagen – både inomhus och utomhus. – Det blir säkert runt 50–60 grader här inne, säger Paul Perish som grillar korv på Hamnfesten.

Det råder höga temperaurer i Skåne och kvicksilvret sträcker sig över 30 grader när solen strålar.

Solen steker över Helsingborg och värmen är påtaglig. När temperaturen stiger gäller det att hitta sätt att klara arbetsdagen – både inomhus och utomhus.

– Det blir säkert runt 50–60 grader här inne, säger Paul Perish som grillar korv på Hamnfesten.

Läs hela artikeln hos Helsingborgs Dagblad →

Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.