← Alla nyheter

Helsingborgs Dagblad · 1 dygn sedan Lokalt

Huset på Villagatan 14 i Billesholm sålt för andra gången sedan 2024

Ida-Kristina Ingegerd Persson, 41 år, har nyligen blivit ny ägare till fastigheten på adressen Villagatan 14 i Billesholm. Ägarbytet blev klart i juni 2026 och köpesumman blev 1 800 000 kronor. Den tidigare ägaren köpte huset i maj 2024 för 1 850 000 kronor. Huset har en boyta på 96 kvadratmeter.

Läs hela artikeln hos Helsingborgs Dagblad →

Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.