Man omkom i trafikolycka i Mörrum
Publicerad 22.03
En man har omkommit i en trafikolycka på E22 vid Mörrum i Blekinge, enligt polisen.
Det var vid 08.25-tiden på fredagsmorgonen som polisen larmades om singelolyckan. Bilen mannen färdades i hade körts in i vägens mitträcke.
Mannen fördes till sjukhus i ambulans och sent på kvällen gick polisen ut med att han avlidit.
Bilen har omhändertagits för teknisk undersökning och händelsen utreds som vårdslöshet i trafik.