Recension: Bara det salta och sura kvar i ”The Bear”
Sista säsongen av ”The Bear” smakar för mycket av samma – Caroline Hainer har blivit mätt.
Läs hela artikeln hos Göteborgs-Posten →Metodai Nyheter är en nyhetsaggregator. Hela artikeln finns hos källan. Upphovsrätten tillhör respektive medium.