Anthony Elanga var inte bara frustrerad och irriterad efter Sverige-Japan (när han inte trodde att en poäng räckte).
Anfallaren fick också ett utbrott mot domarteamet i slutet av matchen, som slutade 1-1, när han inte fick dricka vid sidlinjen vid ett spelavbrott.
Vattenilskan spred sig i laget, till Graham Potter också tydligen.
– Det är nog bäst att jag inte säger något om det, säger förbundskaptenen när han får en fråga om det på presskonferensen.
”Jag förstår inte varför”
Elliot Stroud:
– Så fort någon hade en krampkänning eller skadad så viftade de (domarna) bort oss från bänken. Jag vet inte om de trodde att vi skulle snacka taktik. Men det var ju inte anledningen till att man sprang dit utan det var ju för att dricka.
Viktor Gyökeres:
– Det kändes som att de (domarna) var i gång på alla sätt och vis. Det var igångsättningar och vi fick inte gå och dricka vatten, vilket jag inte förstår varför när man vet att man har lite tid på sig.
Victor Nilsson Lindelöf:
– Jag förstår inte riktigt den. Om det är ett avbrott måste man ju få gå ut och dricka vatten. Jag vet inte om det är några nya regler.
Domaren hotade Lindelöf med varning
Jo, det är det. Och Alexander Isak har koll på läget.
– Det är faktiskt en av de regler som de har berättat för oss på de här domarmötena. När en spelare ligger skadad så är det inte ett tillfälle för taktiska möten eller vattenpauser. Man får inte samlas alla med tränarna. Det har de faktiskt sagt till oss.
Kapten Lindelöf får höra om nymodigheten i den mixade zonen.
– Då förstår jag att han sa till mig. Han kom och sa till mig att jag får gult kort om någon i laget gör det igen.
Du skulle få det?!
– Ja, både kaptenerna skulle få det tydligen. Men då har jag lärt mig det. Det visste jag inte, säger Lindelöf.