Aftonbladets ”jobbar hemma”-chatt
Kannade du på i natt och ”jobbar hemma” i dag?
Du är förmodligen inte ensam.
Dela med dig av den blågula glädjen och hur du tar dig igenom denna fredag i Aftonbladets chatt.
Skicka gärna in bilder (ingen ersättning utgår).