Med blågula ögon borde det ha känts jobbigt att se Ecuador trycka in det där förlösande målet.
Men när ölen flyger och människor kastar sig gråtandes i varandras armar är det omöjligt att inte svepas med i känslostormen.
Detta är VM.
Läs Frida Fagerlunds VM-krönika här!